Ses Sistemleri İyileştirme Önerileri

Ses Sistemleri İyileştirme Önerileri

29 Mayıs 2016 Pazar

BİR SORU





Umarım siteden memnun kalmışsındır.
Merak ediyorum... Eğer bu hobi ile uğraşıyorsan ve elinde hobine özel bir defterin olsa ;
 
o   Yaptığın tweak ve testleri not edip , günün birinde kullanmak ya da paylaşmak ister miydin ?
o   Yıllara göre sistem parçalarını ve değerlerini kaydedip , cihazlarına yıldız değerlendirmesi yaparak ; yıllar sonra hatırlamak ister miydin ?  (1. Tablo)

o   Herhangi bir yıl kullandığın sistemin , sana o an ne hissettirdiğini karşısına kaydedip , ilerde bir gün o ana dönmek istermez miydin  ; 

o   Ya da yıllar boyu bu hobi de yaptığın tüm alışverişlerin bir kaydını tutup , hangi yöne gittiğini görmek istemez miydin ;  (2.Tablo)

 

Yıllara Göre Sistem Parçalarım




Yıl  


  2016

            

           

Ekipmanlarım
Yıldız Ver
Fiyatı
Hoparlör



Ampli



Kaynak (CDP vs)



Transport



DAC



Hoparlör kablosu



Intercon. kablosu



Intercon. kablosu



Digital kablo



Power kablosu



Power kablosu



Power kablosu



Tweak’ler
…………….
…………….
TOPLAM

Hobi Kayıt Defterim



Ekipmanlarım

Alış

Fiyatım

Satış

Fiyatım

Takas

Değerim

Kar /

Zarar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam
 
 
 
 



Hadi yorumlarını esirgeme sakın...




2 yorum:

  1. Merhaba.İlgi ile takip ediyorum tekrar tekrar deneyimlerinizi.Pre anfiye 75 tl lik sigorta taktım ve bir haftadır sistemin karsısından kalkamıyorum.Ayrıca camasır makinesi altlıgı da hic fena olmadı mermerlerin altına.Egitimim ve meslegim kısacası hayatım müzik üzerine kurulu.Müzisyenim.Hep pro sistemler icinde oldugum icin yaklasık otuz senedir saglıklı dinlemeyi erteledim hep.Bes yıldır edindiklerimle hızlı ve keyifli bir yol kat ettim.En büyük zevkim Celestion SL 12Sİ hoparlörümü sonunda Luxman M03 ile sürebilmek oldu tweaklerinizden de yararlanarak.Deneyim ve paylasımlarınız icin cok tesekkur ederim..

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, keyifli dinletiler. :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.