Ses Sistemleri İyileştirme Önerileri

Ses Sistemleri İyileştirme Önerileri

1 Haziran 2016 Çarşamba

AUDIOPHILE 'İN EVRELERİ





* Home cinema dönemi

* Mutlu mesut film izleme dönemi

* Bu sistem müzikte yetmiyor dönemi

* Bir de stereo sistem mi kursam acaba dönemi

* Müzikte stereo sisteme geçiş dönemi

* Ciğerleri sökecek , içini titretecek bas dönemi

* Sistemin üstünde sanki bir tül perde var dönemi

* Bu jazz parçalar da fena değilmiş dönemi

* Daha fazla detay istiyorum dönemi

* Bütün CD'lerimi baştan dinliyorum dönemi

* Sahne benim vazgeçilmezimdir dönemi

* Hoparlörü bookshelf'e çevirme (küçültme) dönemi

* Armudun sapı üzümün çöpü dönemi

* Nirvana dönemi

* İç hesaplaşma dönemi

* Durulma dönemi

* Hobiyi bırakıyorum dönemi

* Virüsle anlaşma ve kandırma dönemi

* Yaşayıp göreceğiz dönemi

* Tekrar başlıyorum dönemi


Bunlardan kaçını yaşadın ?

Ya da başka hangi dönemler var sence bu hobide ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.